Tuesday, May 6, 2008

Pics from Barcelona

Ako som slubila, tu je zopar fotiek... Ziadne umenie, len take co ma zaujalo. Navyse nemam velmi zalubu fotit veci, co fotia vsetci turisti (teda jasne, ze mam asi 30 fotiek aj ten sangrie;) ale sem ich davat nebudem, kto ma zaujem, neskor osobne). Takze len take "momentky". Vsak som tam vlastne bola necele dva dni, tak co by ste chceli...

Tot Arc de Triomf foteny z kopca parku Guel. Dole pod nim sme boli iba v noci a nechcelo sa mi rozkladat stativ.
Zvlastny most v pristave, tu sa mi stativ rozlozit chcelo :)Park Guel... Viac ako cely Gaudi na zaujalo toto chlapca.
Len taka ulicka... Kvizova otazka, kto tam najde nieco zvlastne?
A bonus na zaver, toto ma naozaj prekvapkalo... Vedla vchodu do metra na mna mrkol kusok domoviny;) Ale bolo zavrete, tak som to nemohla blizsie omrknut...

2 comments:

gaby said...

myslis tu zabudovanu poulicnu lampu? :)

Lenka said...

Vidis, to som si ani ja nevsimla :) Myslim nieco ine ale... tak keep guessing...