Friday, September 7, 2007

Taking off...

Taking off a to doslova... Prave sedim v odletovej hale na letisku v Anchorage, pocuvam bulharsku hudbu a snazim sa rekapitulovat... Moc mi to nejde, zatial prevlada smutok a pocit, ze aj keby sa mi podarilo sa vratit, uz to nikdy nebude take iste. Tazko sa tomu veri, hlavne pre tych, co si vypoculi moje nekonecne staznosti tykajuce sa minuleho roka tu:), ale dnes mi je strasne luto, ze uz musim ist... Toto leto bolo take plne, ze sa mi ani nechce verit, ze to boli len tri mesiace a nie roky.
Za posledne tri noci som toho moc nenaspala, takze ospravedlnte vopred moju nesuvislost:) ale pokusim sa tak nejako zhrnut, co sa dialo odkedy som sa naposledy updateovala... Priblizne v polovici augusta zacali odchadzat prvi ludia, hlavne Amici a kedze ich tu bolo tento rok dost vela, logicky dosledok bol, ze nebolo dost ludi... Takze oproti minulemu roku, ked sme sa bili o to, komu sa ujde overtime, tento rok som prosila nasu manazerku, aby som nemusela tolko robit a neuspela som... Posledne dva tyzdne som robila 6 dni v jednom jobe a 7 v druhom, tj 14 hodin denne skoro kazdy den. Ale nestazujem sa, aj srandy sme si uzili, kedze na konci sezony je uz vsetkym vsetko jedno:) Len ma mrzi, ze sa mi nepodarilo viac cestovat. Chybalo auto a company... Ocividne sa mi este treba vratit aspon raz:) Momentalne je mojim snom dostat sa sem aspon na rok, mozno ja dva. Vidiet a zazit to vsetko: zimu -60°F, northern lights cele noci a dni a tak... Naozaj, nezblaznila som sa:) Musi to byt nadherne...
Co sa tyka zivota v Denali, ked sa clovek uz raz usadi a ma stastie (tento rok bolo), tak sa tu zije celkom fajn. Spoznala som hromadu skvelych ludi a hrozne tazko sa mi lucilo... Ked si predstavim, ze mnohych z nich uz nikdy neuvidim, chce sa mi plakat. Kazdopadne, dufam, ze mnohych este uvidim, ci uz opat niekedy tu, alebo inde po svete. Bola by to skoda nevyuzit a necestovat, ked mam po svete tolko znamych, ktori ma kedykolvek prenocuju a povodia po pamiatkach:)
A aj ked som posledne 4 tyzdne mala pokazeny fotak, hodim sem aspon cosi strasie:Tot skoro kompletna nasa banda z "upper pad", skveli ludkovia a ako mozte vidiet, nebrali sme tu pracu zase az tak vazne...:)

No comments: