Friday, June 22, 2007

Denali - The Great One

Tak sa mi to konecne podarilo... Ako zamestnanec mam zadara alebo za drobny peniaz narok na rozne veci, ktore stoja hosti radovo stovky dolarov. Okrem ineho aj tzv flight seeing - vyhliadkovy let okolo Mt. McKinley, na Aljaske znameho skor pod povodnym athabasskym nazvom Denali. Minuly rok sa mi nepodarilo sa k tomu za cele leto dostat, a tak som to tento rok nechcela zase zmeskat a vybrala som sa hned takto zkraja :)
Tazko k tomu cokolvek povedat, fotky asi hovoria sami za seba - bolo to neuveritlne neuveritelne... Vsetkym fotografickym fajnsmekrom sa vopred ospravedlnujem, nie je to nic extra, jemne to hadzalo (v sedemmiestnom lietadielku vo vyske cca 4000 mnm sa ani niet comu divit:) v podstate som sa ani o nic extra nesnazila, to "extra" tam uz bolo... Len tak pre zaujimavost, vycvakala som za tu hodinu 10 presne 269 fotiek.
Takze vzlietame...
Toto je Muldrow Glacier, najdlhsi ladovec na Aljaske (trosku nakrivo:)Toto bude asi nejaka spadnuta lavina, ale ista si nie som...
Len tak random hory:)



A prvy glimpse of the Great One...Juzny summit - ten vyssiOba vrcholyClose encounter: najblizsie sme podla pilota boli milu od hory, ale mne osobne sa zdalo, ze kazdu chvilu musime kridlom skrabnut ten sneh...
Tabor vo vyske 14000 stop
Dalsie hory...

A to je konec...
Trpezlivi zaujemci o tych zvysnych 200+, hlaste sa mi na mail ;)

2 comments:

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

It's beautiful.. I do miss the mountains though..