Friday, June 15, 2007

Savage River

Tak som mala konecne svoj prvy day off a vyuzila som ho naplno... Zobudila som sa 12:36 miestneho casu, sla na obed a potom hned na vylet do parku. Teda nie az tak do parku, lebo Savage River Trail sa nachadza tesne pred vstupom do tej najchranenejsej zony, 18 mil od zaciatku chraneneho uzemia. Akokolvek, aspon ochutnavka zatial...
Pocasie sa sice moc nevydarilo, chvilami poprchalo, ale inac bola nasa cca trojhodinova prechadzka velmi prijemna. (nasa = ja a dvaja hikovaniachtivi Amici) Savage River preteka dost skalnatym udolim, takze je to tam fakt divoke miestami a hlavne nadherne... Uz som tam bola vlani (vtedy svietilo slniecko) takze tu teraz podvodne hodim par "vydarenejsich" fotiek z toho vyletu. (sorry za tie datumy, zapla som to kvoli jednej fotke a potom zabudla vypnut)

A takto to tam vyzeralo tento rok...Ladovec uprostred juna, vsak preco nie...:)A teraz trosku toho wild life: toto je ground squirell (sysel Parryov - spermophilus parryii)Dall sheep (ovca Dallova - ovis dalli dalli)A moje tohorocne ulovky: kuriatko willow ptarmigan (snehuľa kapcavá - Lagopus lagopus) statny vtak Aljaskya hoary marmot (svist aljasky -marmota caligata)
Tento dostal aj svoje meno - Willie the Marmot - kedze sa vobec nebal a fotila som ho asi z 30cm. Mam aj strasne kuul video, pokusim sa ho dat na youtube a dat sem link later.

Tak tu je to slubovane video:

1 comment:

Marianna Dodeková said...

jeej to je skutocna divocina s tymi divnymi zvermi :-)