Friday, June 8, 2007

There's nothing like a job you like :)

Ked sa na to tak spatne pozeram, esteze som nemala blog aj minuly rok... To by som sa totiz najskor asi donekonecna stazovala, aku mam hroznu pracu a ako sa mi nedari najst druhu a vobec... Tento rok ale mozem s cistym svedomim povedat, ze mam pracu, ktora je vlastne fajn. Niezeby ma zrovna bavila, ale uz len to, ze mozem mat tu super vysielacku cely den a nemusim cistit zachody po tych tucnych, namyslenych a absolutne bordelarskych Americanoch (sorry, all my American friends...:) je velmi pozitivne. Navyse uz teraz robim tri dni v tyzdni aj v mojom favorite gift shope, takze peniazky nejake budu (len ma nepustite do American Eagle ;) Sice to vychadza na 14 hodin prace denne, stale stojac ci chodiac, ale je to fun...
Pre tych, co nie su v obraze: Povysila som, tento rok som "housekeeping supervisor", co v praxi znamena asi tolko, ze pokial nie je zrovna pohotovost, nemusim robit skoro nic, len kontrolovat, co robia moji housekeeeri, pripadne sa starat o to, aby mali vzdy k dispozicii to, co k svojej praci potrebuju. Nafasovala som uplne kuul vysielacku, ktora bola v miestnom zargone dokonca povysena na "radio", a zatial ma vsetci posluchaju :) Hned prvy den sa mi ale stala neuveritelna vec... Este doma som si hovorila, ako si to uzijem, ze uz nebudem musiet ja upratovat tie izby a ako ani prstom nepohnem a budem iba rozkazovat, co ma kto spravit. (presne taki boli totiz mnohi supervizori minuly rok) Skutocnost vsak bola uplne ina...
Prvy den v praci: Po strucnom vysvetleni co obnasa moja nova pozicia som bola pridelena do sekcie, kde som minuly rok skoro dva mesiace robila ako housekeeper. Pridem tam, obehnem si closety co kde chyba, rozdelim housekeeperov, zatial vsetko ide... Ale ako tak chodim po tych chodbach a nazeram do izieb, zrazu ma pochyti obrovske pokusenie zacat ich upratovat! Fakt nechapem odkial sa to berie... Tak som sa tesila na to, ze to uz viac nebudem musiet robit a teraz takato zrada ;) Po kratkom ale urputnom boji vsak zvitazil zdravy rozum, ze nebudem predsa robit pracu niekoho ineho ked mam svoju vlastnu. (to bolo vcera) Dnes som uz zcasti podlahla: zatial sa to prejavuje celkom nevinne, pomahala som im iba s postelami, ale obavam sa, ze sa to moze casom zhorsit a ked mi na to niekto pride, budem mat velmi skoro pridelenu vlastnu vypolstrovanu izbu :) Dobre na tom je, ze ma maju housekeeperi radi, jelikoz im maloktory supervizor pomoze... Akurat dnes sme (aj vdaka mojej pomoci) skoncili skor a kedze sme chceli este zbierat minuty, tak sme mali uplne super zoznamovaci "vecierok" medzi cistiacimi prostriedkami a uterakmi zasiti v jednom closete (narodnoste zlozenie: Republica Dominicana, Albania 2x, Macedonia & Slovakia) o zlozeni obyvatelov miestnej osady niekedy nabuduce zase...

5 comments:

Anonymous said...

Lenka dobre si rozmysli co tu pises o tych chticoch, umyvani zachodov a podobne, lebo ak po tom tak tuzis, vies ze mi s maroskom radi uvitame kazdu pomoc u nas na intraku:)))) opatruj sa mi tam

Anonymous said...

jejo, to sa niekto ma :) normalne mam chut sa vykaslat na skolu, prerusit ju na rok (ved uz rusim historiu tak co...) a odletiet.. len neviem co by mi na to povedala moja milovana polovicka :) betka

Anonymous said...

Lenka setri si paru na giftshop a bud rada ze sa nenadries ako vlani.
mama

Anonymous said...

daj aj najaku foto, nech ta vidime, ako robis co nemusis (PS: ty si asi chodila na Decko) :-)

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.