Wednesday, March 5, 2008

Granada II

Pokracovanie... Po kratkej pauze na obed sme sa hned vybrali na strucnu prehliadku mesta. Kedze som mala v ruke fotak, tak som vacsinu casu travila tak 5 minut za skupinou, fotiac vselijake "obycajne" veci, alebo snaziac sa dostat vsetkych tych ludi zo zaberu opustenej ulicky:) a ked sa k tomu pripocita, ze sprievodkyna hovorila opat iba po spanielsky, tak som z vykladu naozaj moc nemala, a tak teda iba postnem zopar fotiek, ktore asi sice nereprezentuju zrovna tie najvyznamnejsie veci v Granade, ale mne sa pacia.

OK, na uvod aspon jedna vyznamna: tot katedrala, ktora sa vola Catedral (ako fakt:) a je taka obrovska, ze pri vsetkej snahe sa mi ju nepodarilo vpratat na jednu fotku... Tak tu su dva rozne pohlady.A ako bonus nieco, co som si vsimla az ked som tadial sla treti krat... Pri schodoch veducich ku katedrale, je takyto roztomily ukazovatel. To aby sa nahodou niekto nepomylil:)Ocividne nielen v Brne maju strasne super vyzerajuce budovy len tak roztrusene po meste... (tu je este vlavo vidiet socha, ktora zobrazuje Kristofa Kolumba ako dava kralovnej Izabele dary, co priniesol za Ameriky)Chodili sme potom okolo mnohych kostolov a po mnohych iste vyznamnych namestiach, ale musim sa priznat, ze mne ta historicka a ina vyznamnost az tak zily netrha a radsej si vsimam "blbosti", ktore si mozno zvysnych 25+ ludi nevsimlo... Takze tu je zopar z nich.
Kostol niekoho, pri ktorom kempuje skupinka pankacovZopar uliciek a zakuti... Alhambra, zahrady Generalife (citaj cheneralife, nie general life:)Niekde v meste, strasne cool balkony...Ladies and Gentlemen, Sierra NevadaSkoro by som zabudla, kazde namestie v Granade, je jedno ake malicke, ma fontanu a kostol. A tot, maly zazrak, duha...Tri pomerance pro Popelku :)
And still, to be continued...

1 comment:

olinQa said...

Skoda slov. Fontana s duhou. Uzasne. Nemo uzasne :) Idem mlcat...