Thursday, February 7, 2008

Hlasim vitazstvo nad byrokraciou

Tak sa mi dnes oficialne podarilo zvitazit nad byrokraciou. S vypatim vsetkych sil som si zalozila ucet v banke, vybavila katicku jove (cosi ako Euro26, ISIC tu moc neberu) a s nou aj zlavenu karticku na busy. Huraaa! A sice rozpravam ako debil po spanielsky ("chcela by som kartu ako tato, ale pre studentov" ;) ale nevadi, som na seba az namyslene hrda, ze som to vsetko konecne zdolala.

A este jeden zazitok. Ako si tak idem do mesta vybavovat, zrazu citim nadhernu vonu cerstvej zeleniny... Ako keby mi pod nos dali misu salatu. Obzeram sa, ze odkial to ide a nemozem na to prist. Asi to fakt ide od tych aut, co tam umyvaju cestu... A vtedy mi to doslo. Nachadzala som sa zrovna na Plaza de Toros, kde sa vzdy vo stvrtok a nedelu konaju zelovocne trhy a prave tam prebiehalo cistenie, tj dve auta zhrnali na zemi popadane zvysky a cele to vystriekavali vodou, ktora sirila tu krasnu vonu. Pohlad nebol nic moc, ale ta vona... A zaroven som na tom istom namesti objavila miesto, kde sa tu v Alicante kona corrida - sice typicky spanielska vec, ale vobec sa netuzim s nou zoznamit blizsie...

No comments: