Saturday, February 9, 2008

Vylet

Dnes sme vykonali pre Spanielov nepochopitelnu vec. Rozhodli sme sa (s Evou, spolustudentkou z Brna) ist na vylet na nejaky okolity kopec. Peso! Ked sme sa so svojim zamerom zverili este cez tyzden spoluziacke (domacej) tak si tukala na celo, ze to je daleko a ze naco tam vobec chceme ist. Ale nedali sme si povedat o rozhodli sme sa zdolat niektory z tychto lakavo vyzerajucich kopcov:Povodny zamer bol ten v strede, ale k tomu sa nam nakoniec nepodarilo dostat, lebo sa tesne pod nim rozklada lom a da sa tam ist iba dost velkou oklukou (po asfaltke), na ktoru sme nemali cas ani chut. Takze sme sa po blizsom zhliadnuti rozhodli pre tento (na hornej fotke je to ten viac vlavo):K jeho upatiu sme sice tiez sli po asfaltke asi 3 hodiny cez vselijake spanielske dedinky, ale ked sme sa konecne dostali kam sme chceli, uz to islo pekne. Museli sme sice zakerne odist zamknutu branu, ktora blokovala cestu k uz spomenutemu lomu, ale nikto nas odtial nevyhnal, takze vsetko v poho. O nejakych cestach pripadne znaceni mozme tu len snivat, ale nebolo to az take zle, vyssie v kopci bol dokonca naznak nejakej cesty (nebolo uplne jasne, ci ludmi stvorenej alebo ci tadial v zime tiekol potok). Bola tam kopa pichlavych krickov a inych podobnosti, ale ked sme sa vyskriabali az hore, vyhlad bol poste uchvatny:Tu na tej dolnej mozno v pribl. v strede dialke vidiet taky maly kopcek v tvare Krivana:) ktorym je v predoslych postoch spominana Castillo de Santa Barbara. Aspon vidno, aky kus sme za ten den presli... (teda z Alicante do San Vicent som sa viezla busom a tam ma potom cakala Eva, ktora tam byva, ale aj tak sme presli cca 25km + vystup, sa musim pochvalit, nie?;)A tu je vrcholova... A to by som nebola ja, keby som cestou dole nefotila kdejaky kvietok;)A to je pre dnesok vsjo, unavena som strasne, dobru noc...

2 comments:

gaby said...

jaj, leni, a sak ja som nevedela, ze si tam s evcou!!!! tak ze ju moc moc moc zdravim!!!! ze mi bude chybat na psycho II. :D a krasne je tam veru, len co je pravda.. ;) tak len nadalej fot!

olinQa said...

wow, uplne super. Ani sa nejdem balit, berem kreditku, plavky, uterak a bezim na letisko! :) Vyzera to tam nadherne...